Potřebuju pauzu

17.03.2022

Ani jsem nevěděla, že jsem sem už něco k tomuhle třičtvrtě roku se táhnoucímu tématu psala a nedopsala... NECHCE SE MNOU BYDLET... Až se mi zdá absurdní řešit to tak dlouho. 

Je to dlouho, a je to čím dát tím horší. Už se toho moc řeklo a moc stalo. Všechny ty tvoje důvody a argumenty proč ne, které mi stále znějí jen jako výmluvy... všechny ty možnosti, u kterých jsem si snažila sama sobě nalhat, že jsou v pořádku, přijatelné nebo dokonce dobrý nápad... Všechno už to vyprchalo a já už si nedokážu nalhat nic, v hlavě mi zní stále jen: "KDYBY TO CHTĚL, TAK TO PŘECI JDE... JENŽE ON TO NIKDY NECHTĚL, PO PŮL ROCE SE S TOU PŘEDSTAVOU TAK MAXIMÁLNĚ DOKÁZAL SMÍŘIT!" 
Už ani nejsem schopná vnímat ty hezké věci, které děláš. I proto potřebuju pauzu. Potřebuju zjistit jestli to dokážu skousnout, jestli to jde ještě nějak napravit. Protože teď nevidím řešení, už je pozdě a stalo a řeklo se toho moc... a ty nemám moc schopnost říkat něco vhodného. Třeba vyprávět o tom, jak je tvůj byt v létě v pohodě, protože můžeš vyprat tři pračky za den?! A ještě mnohem lepší je pomlouvat Eliščin byt, jak je hrozný a jak bys tam nemohl být a že mě musíš zachránit! Jako to myslíš vážně? Máš pro mě lepší variantu kde bydlet?! 
Jsem naštvaná hodně a čím dál víc. Už to prostě nezvládám. Nechci být protivná a nešťastná aniž bys věděl proč, tak tohle je ten důvod... pořád ten samý proto už o tom ani nechci mluvit, protože si připadám jako naprostá kráva, která jednou na něco přistoupí a za chvilku s tím nesouhlasí. Vím, že jsem na to neměla tak tlačit, ale já byla dost v úzkých a tys mě v tom nechal... ale to už jsem sakra taky už říkala... všechno jsem to už říkala, takže tentokrát to říkám naposledy. ŠTVE MĚ TO, TRÁPÍ MĚ TO, MRZÍ MĚ TO A NEDOKÁŽU SE S TÍM VYROVNAT. 

Pauzu myslím vážně jako pauzu, ale moc nevím jak to funguje. Vím že s tebou chci být, ale dokud si tohle nějak nezpracuju tak to nejde. Nechci té pauze dávat nějaký pravidla, ale byla bych ráda kdyby ses i ty zamyslel nad tím, proč to tak hrozně moc nechceš a který ty důvody byly ve skutečnosti jen výmluvy. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky