O Lásce

17.09.2016

Co je láska a co znamená někoho milovat? Pro každého možná něco trošku jiného...

Jak já chápu slova "Miluji Tě"?

...

Miluji celou tvou bytost. Ať budeš kdekoli a s kýmkoliv tak Tě budu milovat. Přeji Ti štěstí. Vážím si času stráveným s Tebou a užívám každou vteřinu. Podporuji Tě ve Tvých snech. Můžeš se na mě spolehnout. Pomohu Ti, bude-li to v mých silách. NAVŽDY Tě budu milovat.

Ale Ty nemusíš NIC. Nemusíš být se mnou. Nemusíš utírat mé slzy. Nemusíš mě utěšovat ani se se mnou radovat...

Milovat neznamená obětovat se. Nevzdám se kvůli Tobě svých snů. Nepřizpůsobím Ti celý svůj život. Nebudu čekat, jestli chceš být se mnou. Nebudu plakat proto, že ty mě nemiluješ. Že Tě miluju, je jen moje věc... Vlastně se Tě to netýká, nemáš za to žádnou zodpovědnost, k ničemu Tě to nezavazuje.

Já Tě totiž NEPOTŘEBUJU.

Mám dost své lásky a vážím se sebe sama. Můžu dát lásky, kolik chci a nic z ní neubyde. Spíše naopak.

Láska není závislost. Láska je svoboda.

Když se dva navzájem milují, nemusejí být spolu. Mohou, ale nemusejí. Jen vědí, že ten druhý je tu pro ně. Vědí, že je nikdy nezradí, neublíží jim, protože by to prostě nikdy nemohl udělat.





Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky