10 oblastí k zamyšlení

08.07.2017
  1. Rodina a přátelé
    I když mám pár velmi dobrých přátel a v rodině dobré vztahy, často mám pocit, že mi nikdo nerozumí a cítím se tak nějak opuštěně. Jako bych byla na všechno sama. Postrádám nějakou spřízněnou duši... někoho kdo sdílí mé názory někoho s kým bych mohla mluvit o věcech, které mě zajímají a trápí bez toho abych mu je musela vysvětlovat, objasňovat nebo se obhajovat.
  2. Osobní rozvoj
    Cítím se občas zaseknutě a občas zmateně. A většinou jsem líná cokoliv dělat
  3. Finance
  4. Kariéra
  5. Partnerský vztah
  6. Zábava a odpočinek
  7. Přispívání (dobrovolnictví, pomoc druhým)
  8. Zdraví a fyzická kondice
  9. Spiritualita
  10. Fyzické prostředí (životní prostor)
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky