??

20.06.2017

Tvrdím, že nemám ráda lidi, ale nemám ráda sebe. Nemám ráda toho člověka, kterým jsem. Protože je cizí. Nevím kdo jsem. A přitom jsem nesmírně egoistická a sobecká. Trávila jsem moc času ve své hlavě a absolutně jsem se tam ztratila. Vím jaká bych chtěla být... a nelíbí se mi, že taková nejsem. 

Chtěla bych být... nezávislá, samostatná, milující, šťastná, éterická víla...

Ale nejsem! Nelíbím se si zvenku ani zevnitř. Moc se řeším. Moc nad vším přemýšlím a nic dobrého mi to nepřináší. Nechci už myslet na sebe. Chci pomáhat lidem, chci pracovat fyzicky i duševně. Potřebuju mít pocit, že můj život za něco stojí. A tenhle pocit nezískám filozofováním. 

Musím se rozhodnout jaký život chci žít a jak ho chci žít. Je to můj život a jediný kdo s ním může něco udělat jsem já. Ale ve své sebestředné ulitě mi není dobře. A kdy je mi dobře? A konečně si přiznat co mi doopravdy dělá radost. Musím vědět jaká doopravdy jsem a přijmout to. Jedině tak se snad přestanu plácat na místě a někam se pohnu.

Když jsem s přáteli. 
Když jsem bláznivá. 
Když jím zdravě (RAW, vegansky, bezlepkově) a málo. 
Když hubnu.
Když jsem zaneprázdněná.
Když se líbím.
Když jsem spontánní.
Když mě někdo objímá.
Když se cítím užitečně.
Když se pro něco nadchnu.
Když vím, že o mě má někdo starost.
Když nepotřebuji moc spát.
Když jsem upracovaná.
Když jsem mírně opilá.
Když mě někdo pochválí.
Když cestuju se sluchátky v uších a připadám si, že jsem neviditelná.
Když mám hezké vlasy a čistou pleť.
Když mám kolem sebe pořádek.
Když na nic nezapomenu.
Když někdo sdílí mé názory.
Když pomáhám.
Když někoho zajímá můj názor. 


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky